Veelgestelde vragen (FAQ)

BESTELLEN
  1. Levertijden bij Conte Shop

Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Over het algemeen proberen wij alle bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 uur geplaatst en betaald zijn nog dezelfde dag te verzenden.

Als je op zaterdag, zondag of feestdagen een bestelling plaatst, wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.

Wij werken samen met PostNL om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. De algemene levertijden binnen Nederland zijn 1 tot 2 werkdagen.

  1. Kan ik mijn bestelling volgen?

Alle bestellingen bij Conte Shop kunnen gevolgd worden door middel van een unieke Track & Trace-code. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een verzendbevesting per e-mail met een PostNL Track & Trace-code waarmee je de bestelling kan volgen op de website van PostNL.

  1. Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als je de bestelling al geplaatst hebt maar toch iets wilt veranderen (zoals bijvoorbeeld de kleur of maat van het bestelde artikel), probeer dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Wij helpen je graag verder.

Email: klantenservice@conteshop.nl
Whatsapp: +31 641 073 093
Facebook: @contenederland
Tel: +31 8 53 03 86 18 (ma-vr: 9.00 – 17.00 uur)

Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we nog makkelijk je bestelling aanpassen en zullen er geen vertragingen ontstaan bij de bezorging van je bestelling.

Als je bestelling al verzonden is, dan dient deze eerst naar ons teruggestuurd te worden voordat we een nieuw pakket kunnen versturen.

  1. Ontvang ik na het plaatsen van een bestelling een bevestiging?

Je ontvangt altijd per e-mail een orderbevestiging van ons. Heb je geen bevestiging ontvangen? Het kan zijn dat deze wordt tegengehouden door het spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je om je spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uit komen, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Email: klantenservice@conteshop.nl
Facebook messenger: @contenederland
Whatsapp: +31641073093
Instagram: @contenederland
Tel: +31 8 53 03 86 18 (ma-vr: 9.00 – 17.00 uur)

  1. Product of maat niet beschikbaar

Het kan voorkomen dat een bepaalde maat of bepaald artikel niet op voorraad is. Neem contact met ons op, dan proberen we het artikel alsnog voor je te bestellen.

Email: klantenservice@conteshop.nl
Whatsapp: +31 6 41 073 093
Facebook: @contenederland
Tel: +31 8 53 03 86 18 (ma-vr: 9.00 – 17.00 uur)

  1. Is er sprake van een minimale bestelwaarde?

Wij hanteren geen minimale bestelwaarde. Voor alle bestellingen ben je van harte welkom!

Wij verzenden GRATIS bij bestellingen vanaf €30,– naar Nederland en vanaf €50,– naar België.
Bij bestellingen onder de €30,– rekenen wij €3,95 verzendkosten binnen Nederland en €7,95 binnen België.

VERZENDING & LEVERING
  1. Levertijden bij Conte Shop

Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Over het algemeen proberen wij alle bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 uur geplaatst en betaald zijn nog dezelfde dag te verzenden.

Als je op zaterdag, zondag of feestdagen een bestelling plaatst, wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.

Wij werken samen met PostNL om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. De algemene levertijden binnen Nederland zijn 1 tot 2 werkdagen.

  1. Kan ik mijn bestelling volgen?

Alle bestellingen bij Conte Shop kunnen gevolgd worden door middel van een unieke Track & Trace-code. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een verzendbevesting per e-mail met een PostNL Track & Trace-code waarmee je de bestelling kan volgen op de website van PostNL.

  1. Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden GRATIS bij bestellingen vanaf €30,– naar Nederland en vanaf €50,– naar België.
Bij bestellingen onder de €30,– rekenen wij €3,95 verzendkosten binnen Nederland en €7,95 binnen België.

  1. Bezorging op een afhaalpunt

Je kunt ervoor kiezen om je bestelling op een PostNL-afhaalpunt te laten leveren.

Tijdens het bestelproces kun je in plaats van je eigen adres het kopje ‘afhaalpunt’ selecteren.

Zodra je bestelling op de door jou gekozen locatie is aangekomen, ontvang je een e-mail van PostNL. Na ontvangst van deze e-mail heb je 2 weken de tijd om je bestelling af te halen.

  1. Verkeerd artikel ontvangen

Mocht het zo zijn dat je één of meerdere artikelen hebt ontvangen die je niet hebt besteld, dan kun je het beste contact opnemen met ons, wij helpen je graag verder.

Email: klantenservice@conteshop.nl
Whatsapp: +31 6 41 073 093
Facebook: @contenederland
Tel: +31 8 53 03 86 18 (ma-vr: 9.00 – 17.00 uur)

RUILEN & RETOURNEREN
  1. Wanneer kan ik een artikel ruilen of retourneren?

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product/de producten. Nadat we je melding hebben ontvangen dat je de producten wilt ruilen/retourneren, krijg je aansluitend hierop 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen.

Let er wel op dat de geretourneerde artikelen aan enkele voorwaarden dienen te voldoen:

  • Het product dient ongedragen en ook niet gepast te zijn
  • Het product dient in de originele verpakking te zitten en voorzien te zijn van de originele labels(indien redelijkerwijs mogelijk)

Je kan het artikel wel voorzichtig uit de verpakking halen om het product nader te beoordelen. Om hygiënische redenen dienen geretourneerde ondermodeproducten zoals panty’s, sokken, kousen, kniekousen, maillots en ondergoed echter NIET gepast of gedragen te zijn.

Een uitzondering geldt voor dikke leggings, treggings en jeggings – deze zijn aangemerkt als kleding en mogen dus wel gepast worden.

Onze regels komen overeen met die van een fysieke winkel: heb je meer gedaan dan nodig was om het product te beoordelen, dan kunnen wij daarvoor kosten in rekening brengen.

Wel gepast maar niet tevreden?

Heb je het product gepast, maar ben je toch niet tevreden over de kwaliteit of de pasvorm? Neem dan contact met ons op via klantenservice@conteshop.nl, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

  1. Hoe stuur ik een artikel retour?

Wij proberen je zo goed mogelijk te informeren over onze artikelen. Mocht een artikel dat je gekocht hebt toch niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je het artikel binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren.

Retourneren is altijd GRATIS

Alle retouren zijn GRATIS bij ons. Maak gebruik van ons digitale retoursysteem via de volgende link: Retour portal

Hieronder wordt elke stap binnen ons retoursysteem verder toegelicht:

Stap 1: Zending bekijken

Vul je postcode in en het trackingnummer. Het trackingnummer vind je op het geplakte adreslabel op de verzonden doos (het 15-cijferige nummer onder de barcode) of via de verzendbevestiging die je van PostNL hebt ontvangen.

Stap 2: Retourdetails

Als het goed is, verschijnen je details vanzelf bij deze stap. Vul hier de reden in van de retour en vermeld in het geval van ruilen alsjeblieft welk artikel je als vervangend product wilt hebben (artikelnaam/maat/kleur).

Stap 3: Afleverpunt kiezen 

Kies vervolgens het dichtstbijzijnde afleverpunt in je buurt.

Stap 4: Bevestiging

Controleer of je gegevens juist zijn ingevuld en bevestig vervolgens de retour.

Stap 5: Retourlabel

Bij deze stap wordt een retourlabel voor je aangemaakt. Dit label kan makkelijk geprint worden om vervolgens geplakt te worden op het retourpakket. Het label is al voldoende gefrankeerd en bevat onze adresgegevens. Je hoeft verder niets in te vullen.

De retourzending kun je ten slotte naar het gekozen afleverpunt brengen.

  1. Hoe kan ik een artikel ruilen voor een ander artikel/maat/kleur?

In het geval van ruilen geldt dezelfde termijn en dezelfde procedure als bij een retournering, met dien verstande dat je dient te vermelden welk artikel je hiervoor in de plaats wilt hebben (artikelnaam/maat/kleur).

Ruilen is altijd GRATIS

Ruilen is altijd GRATIS bij ons. Eerst dient het te ruilen artikel naar ons terug verstuurd te worden. Zodra we het artikel hebben ontvangen, wordt er een nieuw product GRATIS naar je toe gezonden.

We doen ons best om het juiste product zo snel mogelijk te versturen (binnen 1 à 2 werkdagen). Zodra het nieuwe artikel verzonden is, ontvang je een bevestiging via email met de Track & Trace-code zodat je de zending kan volgen op de website van PostNL.

Maak gebruik van ons digitale retoursysteem om het artikel dat je wilt ruilen GRATIS terug te sturen:  Retour portal

Hieronder wordt elke stap vanuit ons retoursysteem verder toegelicht:

Stap 1: Zending bekijken

Vul je postcode in en het trackingnummer. Het trackingnummer vind je op het geplakte adreslabel op de verzonden doos (het 15-cijferige nummer onder de barcode) of via de verzendbevestiging die je van PostNL hebt ontvangen.

Stap 2: Retourdetails

Als het goed is, verschijnen je details vanzelf bij deze stap. Vul hier in welk artikel je als vervangend product wilt hebben (artikelnaam/maat/kleur).

Stap 3: Afleverpunt kiezen 

Kies vervolgens het dichtstbijzijnde afleverpunt in je buurt.

Stap 4: Bevestiging

Controleer of je gegevens juist zijn ingevuld en bevestig vervolgens de retour.

Stap 5: Retourlabel

Bij deze stap wordt een retourlabel voor je aangemaakt. Dit label kan makkelijk geprint worden om vervolgens geplakt te worden op het retourpakket. Het label is al voldoende gefrankeerd en bevat onze adresgegevens. Je hoeft verder niets in te vullen.

De retourzending kun je ten slotte naar het gekozen afleverpunt brengen.

  1. Binnen welke termijn kan ik mijn artikelen retourneren?

Je hebt het recht om je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product/de producten. Nadat we je melding hebben ontvangen dat je de producten wilt ruilen/retourneren, krijg je aansluitend hierop 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen.

Let er wel op dat de geretourneerde artikelen aan enkele voorwaarden dienen te voldoen:

  • Het product dient ongedragen en ook niet gepast te zijn
  • Het product dient in de originele verpakking te zitten en voorzien te zijn van de originele labels(indien redelijkerwijs mogelijk)

Je kan het artikel wel voorzichtig uit de verpakking halen om het product nader te beoordelen. Om hygiënische redenen dienen geretourneerde ondermodeproducten zoals panty’s, sokken, kousen, kniekousen, maillots en ondergoed echter NIET gepast of gedragen te zijn.

Een uitzondering geldt voor dikke leggings, treggings en jeggings – deze zijn aangemerkt als kleding en mogen dus wel gepast worden.

Onze regels komen overeen met die van een fysieke winkel: heb je meer gedaan dan nodig was om het product te beoordelen, dan kunnen wij daarvoor kosten in rekening brengen.

Mocht je vragen hebben of ben je niet volledig tevreden over je bestelling? Neem direct contact met ons op via klantenservice@conteshop.nl en dan gaan we samen zoeken naar een oplossing.

  1. Terugbetaling

In het geval van een retour ontvang je alle betalingen, inclusief de leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk terug, uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht.

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je betaald hebt, tenzij er een andere methode met ons afgesproken wordt.

Mocht je vragen hebben of ben je niet volledig tevreden over je bestelling? Neem dan direct contact met ons op via klantenservice@conteshop.nl en dan gaan we samen op zoek naar een oplossing.

BETALEN
  1. Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

 Bij Conte Shop heb je de keuze uit verschillende veilige betaalwijzen:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • BanContact / Mister Cash
  • Paypal
  • Vooruitbetaling

In het geval van een vooruitbetaling ontvang je eerst een orderbevestiging per email. Vervolgens kun je het totaalbedrag overmaken naar de volgende rekening:

Account: ConteShop
IBAN: NL02 ABNA 05 99 68 91 53
BIC: ABNANL2A

Zodra we het volledige bedrag hebben ontvangen, gaan we aan de slag met het inpakken van je order om deze vervolgens zo snel mogelijk te verzenden.

  1. Kan ik achteraf betalen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om achteraf te betalen.

  1. Mijn betaling is niet gelukt

Heb je je bestelling bevestigd, maar is er iets fout gegaan bij de betaling? Je kan dan alsnog via ‘Mijn account’ je bestelling terugvinden. Selecteer de bestelling die je net hebt geplaatst en druk op ‘Betaling voltooien’.

Als je geen account bij ons hebt, kun je ontact met ons opnemen via klantenservice@conteshop.nl. Dan helpen we je graag verder.

  1. Bankgegevens van Conte Shop

Account: ConteShop
IBAN: NL02 ABNA 05 99 68 91 53
BIC: ABNANL2A

Geef aub bij elke betaling je ordernummer als betalingskenmerk aan. Als het betalingskenmerk niet door je bank geaccepteerd wordt, kun je het bestelnummer ook in de vrije mededelingen plaatsen. Zo kunnen we makkelijker je bestelling verwerken en deze zo snel mogelijk naar je opsturen.

  1. Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

Heb je een kortingscode van ons ontvangen? Leuk! Deze kun je bij het uitchecken invullen.

  1. Mijn kortingscode werkt niet

Mocht je kortingscode nog geldig zijn, maar niet door ons systeem worden geaccepteerd, neem dan contact met ons op via klantenservice@conteshop.nl zodat we je verder kunnen helpen.

  1. Is betalen veilig bij De Panty Shop?

Voor de online betalingen maken wij gebruik van een SSL-verbinding (Secure Sockets Layer verbinding). Met een SSL-verbinding wordt je informatie versleuteld verzonden, zodat je gegevens niet onderschept kunnen worden. Hierdoor kunnen anderen jouw informatie niet inzien.

Bij Conte Shop voldoen we aan alle wettelijke voorschriften met betrekking tot privacy. Je contactinformatie wordt alleen gebruikt om bestellingen te verwerken en om onze diensten voortdurend te verbeteren. Informatie wordt nooit zonder jouw toestemming verstrekt aan derden. Zie voor meer details onze Privacyverklaring.

  1. Terugbetaling

In het geval van een retour ontvang je alle betalingen, inclusief de leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk terug, uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht.

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je betaald hebt, tenzij er een andere methode met ons afgesproken wordt.

Mocht je vragen hebben of ben je niet volledig tevreden over je bestelling? Neem dan direct contact met ons op via klantenservice@conteshop.nl en dan gaan we samen op zoek naar een oplossing.

MIJN ACCOUNT
  1. Hoe maak ik een account aan?

Bovenaan de pagina naast het winkelwagenicoon zie je een apart ‘Account’-icoon. Hier klik je op. Vervolgens verschijnt er een nieuw venster met 2 opties: INLOGGEN of REGISTREREN. Om een nieuw account aan te maken vul je je gegevens in bij het kopje REGISTREREN. Dat is zo klaar!

  1. Ik wil me niet registreren, kan ik als gast bestellen?

Om bij Conte Shop iets te bestellen hoef je niet per se een account aan te maken. Je kan gewoon als gast een bestelling plaatsen. Kies bij het uitchecken dan de optie ‘Bestellen zonder een account aan te maken’.

  1. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Als je je gegevens wilt wjzigen moet je eerst inloggen. Vanaf het accountdashboard kun je je recente bestellingen bekijken, je verzend- en factuuradressen beheren en je wachtwoord en accountdetails bewerken.

  1. Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Mocht je je account bij Conte Shop willen verwijderen, dan kun je het beste contact met ons opnemen via klantenservice@conteshop.nl. We helpen je graag verder.

  1. Hoe schrijf ik me uit voor de nieuwsbrief?

Afmelden is mogelijk via de link in de nieuwsbrief (helemaal onderaan).

CONTACT
  1. Contactmogelijkheden

Heb je een vraag die je niet bij de ‘Veelgestelde vragen’ kunt vinden of wil je advies ontvangen over onze producten? Wij helpen je graag. Hieronder vind je onze contactgegevens.

Email: klantenservice@conteshop.nl
Facebook messenger: @contenederland
Whatsapp: +31641073093
Instagram: @contenederland
Tel: +31 8 53 03 86 18 (ma-vr: 9.00 – 17.00 uur)

Adresgegevens:
Post- en bezoekadres (alleen op afspraak):
Conte Shop
Marconistraat 42
2809 PE Gouda

KvK: 63054663
BTW: 258030240B01 

  1. Contactformulier

Heb je een vraag of opmerking? Laat het ons weten via het online contactformulier. Omschrijf je vraag zo concreet mogelijk en wij zullen spoedig contact met je opnemen.

Je kan ons ook bereiken via email, Facebook, Instagram, Whatsapp of uiteraard telefonisch.